Nov 17, 2010

KONTEST MENAMBAT HATI saya_aRief

Salam..
Hari raya ini rasa nak join contest pula
So, sekarang ini saya nak join contest yang baru je direlease oleh saya_aRief ni.












Cara nak join mudah sahaja iaitu kena buat satu entry ala-ala review blog beliau. Nak puji boleh nak kutukpun boleh tapi jujur la kan. Ikhlas dari hati katanya.

Komen pasal saya_arief ni secara peribadi saya memang tak kenal dia sebab tak pernah jumpa. Hanya kenal di alam blog sahaja. Tapi dia ini memang blogger yang rajin update dan rajin blogwalk. Rasa macam pernah dalam satu masa itu hari-hari entry saya dia komen. Kira peramah lah kan dia ini.

Komen pasal blog dia pula yang saya nampaklah kan layout ok dah. Tulisanpun ok la nampak terang dan jelas gitu. Cuma ada 1 benda je kot. Since follower blog dia dah ramai, saya rasa better dia pindahlah widget follower tu ke sidebar atas since benda tu boleh jadi daya penarik orang terjah blog anda..Widget Pengkomen tegar tupun sama pindahlah ke sidebar ye sebab tu dah macam backlink appreciation anda kepada orang yang rajin terjah n komen di blog anda. Pastu otai-otai selalu je tekankan yang widget post2 penting. Better letaklah dan kalau rasa semak sangat pilih yang dropdown menu punya widget.

Itu hanya komen peribadi saya. Harap mampu nak menambat hati saya_aRief sebab hadiahnya lumayan gitu. RM50 cash tu. Tarikh tutup penyertaan 23/Nov/2010. Siapa mahu bolehlah terjah blog dia ok!
ataupun klik sahaja link di bawah ini;

KONTEST MENAMBAT HATI saya_aRief

4 comments:

saya_arief said...

huhu..terima kasih atas cadangan itu..
sangat2 menghargainya
;D
accepted.

cikpia said...

he he..... bodek jangan tak bodek... akupun suka blog dak ijau tu.... naper ek??? he he....

Sya Isya said...

goodluck..hadiah memang lumayan..

wannurfazrini said...

selamat menambat hati Arief ya . wish goodluck for you :)

Post a Comment