Apr 3, 2010

Sekadar berkongsi keseronokan menang contest~

Alhamdulillah..
Bulan 3 saya telah menang 3 contest daripada berbelas contest yang saya join..
Nampak tak apa maksudnya?
Kena join banyak2 baru ada peluang nak menang..kot..
Tapi, apepun ia tetap bergantung kepada rezeki kita la kan..
Kalau dah rezeki kita dapat, memang dapat la..
Kalau dah bukan rezeki kita, usaha macam manapun tetap tak menang..

Pertama ialah Jackpot cikmin saya berjaya capture visitors yang ke 55555 pada 17hb/Mar di blog http://kasehabadi.blogspot.com/
Kini blog tu dah di take over oleh anak comel kesayangan Cikmin, Faheem Jr..
So sweet..~
Saya kongsikan kejayaan ni dalam blog utama saya..Klik SINI ok untuk keterangan lanjut..

Kedua ialah Contest kelolaan Perantau London untuk dapatkan poskad dari London.
Saya punya penyertaan di SINI..
Saya berjaya untuk menjadi antara blogger bertuah yang dapat poskad posted from London..
Hadiahpun telah saya terima pada 26/Mar dan reveal di SITU lak.

Ketiga pula saya menang contest di blog ini..
Giveaway Contest Bday blog Cik Fa..
Tapi saya reveal kemenangan di blog utama gak..
klik SINI pula yea untuk tahu lebih lanjut apa yang saya menang.
Menurut Cik Fa, hadiah dah di pos semalam.
mungkin isnin nanti dapatlah..
yippie~

No comments:

Post a Comment